אתר גראג'ניק נותן לכם מידע מוקדם ובחינם!

על מנת לצמצם את פערי המידע שבין הלקוח לבעל המוסך / מרכז השירות / מכון הבדיקה ודומיהם, גראג'ניק מציג לפניכם ביקורות / חוות דעת אובייקטיביות אודות חוויות לקוחות עבר.

אז מה עושים?

אפשרות א':

  • מקלידים את שם המוסך המבוקש בשדה החיפוש או בשדה החיפוש המהיר
  • מקליקים על התוצאה שהתקבלה
  • מתרשמים מביקורות שהתקבלו אודות המוסך המבוקש.

אפשרות ב':

  • חיפוש מוסך/מרכז שירות לפי אזור גיאוגרפי, התמחות או יבואן.
  • בחירת מוסך ספציפי מרשימת המוסכים שהתקבלה.
  • התרשמות מביקורות שהתקבלו וקבלת פרטים אודות המוסך הספציפי שנבחר.

אפשרות ג':

  • הוספת מוסך שלא נמצא במערכת האתר ע"י קישור – הוסף מוסך.

אפשרות ד':

גלישה מהנה,

צוות גראג'ניק


  
טיפול בקליק הצעת מחיר
הוסף מוסך

יו. אמ. אי. אוטו מוטורס רחובות (UMI)דרוג המבקרים:   2

תמונת  המוסך יו. אמ. אי. אוטו מוטורס רחובות (UMI)
מיקום:
רחובות
כתובת:
גלגל 6
טלפון:
08-9365252
מורשה יבואן:
GMC, אופל, איסוזו, ביואיק, סאאב, פונטיאק, קדילאק, שברולט
התמחויות:
מכונאות כללית, דיאגנוסטיקה, אביזרי רכב, אחר .


  • יש למלא שם
  • חובה למלא את סוג הטיפול
  • הביקורת שתישלח הינה על אחריות השולח בלבד ואין מפעיל האתר אחראי לה בכל דרך שהיא. מפעיל האתר שומר לעצמו את הזכות לערוך, לשנות, למחוק או לאשר ביקורות על בסיס תנאי השימוש של האתר. חשוב: ביקורות בלשון בוטה או גסה לא יאושרו, דוא"ל המתגלה כשגוי לאחר בדיקת האימות מטעם האתר עשוי להביא לשלילת הביקורת. לפרטים נוספים:תקנון האתר
  • יש לרשום ביקורת קצרה על המוסך
  • חובה לקרוא ולהסכים עם תקנון האתר על מנת לפרסם ביקורת
  •   
  • יש למלא כתובת דוא"ל תקינה
  • חובה למלא ערך מספרי בשדה זה
  • אנא דרג את המוסך
 
2 
נכתב ע"י יריב רגב
14/11/2012
סוג הטיפול: החלפת פיקוד חלונות+תיקון תושבת גיר וגומיות צירייה
עלות הטיפול: 1700

לפני כחצי שנה הכנסתי את הרכב ל umi מכיוון שהחלון לצד הנהג הפסיק לעבוד ובמקביל הפיקוד המרכזי של החלונות שבק חיים. umi תיקן את הכל. שבוע שעבר קרתה תקלה חדשה שבה נשברו ברגים בתושבת הגיר וכתוצאה מזה נקרעה הגומיה של הציריה (כדברי המוסך) תקלה שתוקנה.
בנסיעה הראשונה לאחר התיקון החלון לצד הנהג שוב לא עבד וכשניסינו לנצל את האחריות נאמר לנו שזה לא חלק מהתיקון ולא חלק מהאחריות (למרות שנשאר שבוע אחריות).
גם התקלה של הציריה לא סודרה כהלכה והיא עדיין דופקת.
לאחר פניות למנהל המוסך ולקשרי לקוחות של המוסך נאמר לי שוב ושוב שאני משקר והחלון הצידי לא תוקן ואף הוסיפו ואמרו שהאחריות תמה למרות שכשזימנו אותנו למוסך אמרו לנו שיש עדיין שבוע אחריות
הזמן שבוזבז על הביקורים ועל השיחות יקר לי וצר לי עליו ועל היחס הקר והמתחמק שקיבלתי מכולם.
במידה ולא אקבל מענה ראוי אשקול על המשך דרכי אך בשום אופן אני לא מתכוון לותר על המגיע לי.