אנחנו

כמה פעמים יצא לכם להגיע למוסך או למרכז השירות ולצאת כעבור כמה שעות (או יותר) בהרגשה שאין לכם מושג מה נעשה עם הרכב שלכם? האם הטיפול שעבר הרכב היה הכרחי? האם בוצע בעלות המינימלית שניתן היה לעשות אותו? האם המוסך שבחרתם הוא המוסך המקצועי ביותר בסביבתכם? ומה לגבי שירות? איזה שירות קיבלתם במוסך לפני הטיפול או התיקון? במהלכו? אחריו?

כולנו מכירים את החשש הנלווה לביקור במוסך. בין אם מדובר בטיפול שנתי, טסט, תיקון תקלה או עוד בדיקה שגרתית של הרכב, פערי המידע בין הלקוח למוסך תמיד נמצאים שם.

גראג'ניק נועד לצמצם את פערי המידע. פשוט כך.

כולנו מכירים את החשש הנלווה לביקור במוסך. בין אם מדובר בטיפול שנתי, טסט, תיקון תקלה או עוד בדיקה שגרתית של הרכב, פערי המידע בין הלקוח למוסך תמיד נמצאים שם.

עבור בעלי המוסכים ומרכזי השירות משמש גראג'ניק ככלי לבחינת יעילות והצלחת העסק. לבעלי המוסכים ניתנת אפשרות להגיב לחוות הדעת המתקבלות, להציע מבצעים והנחות ללקוחות קיימים וחדשים באמצעות פרסומים בכרטיס המוסך הייעודי שלהם ובמיוחד לשפר ולהתייעל על מנת להרחיב את מעגל הלקוחות הקיים.

הצטרפו אלינו, שתפו אותנו בחוויותיכם ותהנו מחוכמת ההמונים!